HEIPPA!

Tässä tulee sitten vastaus LETUN HAASTEESEEN:

7 FAKTAA MINUSTA,
eli jotakin pientä jota ette ehkä vielä minusta tiedä:

1. En voisi elää ilman lakritsaa tai suklaata.
2. Olen toisinaan melko hajamielinen ja huonomuistinen...
3. Taidan helposti myöhästellä ja lähdöt kotoa kestävät mieheni mielestä useimmiten liian kauan... mua saa siis odotella, kuulemma... ;)

4. Asun perheeni kanssa rintamamiestalossa ja tykkään puuhastella puutarhassamme kaikenlaista; kasvimaalla, kasvihuoneessa, kukkapenkeissä...
5. Olen savolainen; "Myö Savon tytöt ollaan tämmösiä: Meijän kanssa on nii heleppoo olla, suap olla justiisa niinku myö sanotaan! Vuan eepä myökää kyllä täyvellisiä olla, meiltä puuttuu ne heikkouvet!"
6. Olen entinen kilpaurheilija ja siltä ajalta minulla on kellarissa pölyttymässä kasa pokaaleja ja mitaleja, joukossa myös 2 SM-kultaa.
7. Neulomisesta, virkkaamisesta, langoista ja puikoista on tullut todellinen intohimoni...  - mutta sen te taisittekin jo tietää!! ;)

Haasteen heitän edelleen TIINAF:lle, ANNEK-R:lle, MINNAP:lle, TIKRU:lle, ESSI:lle, SANTRA:lle ja HANNA:lle. Pikaselauksella blogeissanne päättelin ettette vielä ole saaneet tätä haastetta tai ainakaan vielä vastanneet tällaiseen.



UUSI VIRKKAUS
13-1.jpg

Uutena työnä olen aloittanut kuvan VIRKATUN HARTIAHUIVIN DROPS-ohjeella. Lankana on äitini keväällä USA:sta tuoma tumman sininen CARON SIMPLY SOFT ja virkkaan koukulla nro 5.

721214.jpg

Muuten neule/virkkausrintamalla olen viimepäivinä lähinnä purkanut keskeneräisiä töitä... SilkeTweedistä aloittamani lyhyt jakku sai purkutuomion ja lanka odottaa kerällä uutta inspiraatiota. Takakappale oli valmis ja toinen etukappale kunnes keksin etten halua just sellaista jakkua just siitä langasta... Myöskin esikoiselle aloittamani raglanpusero tuli purettua. No, työ ei ollut edistynyt vielä helmaresoria pidemmälle kun huomasin että tarvitsen ohuemmat pyöröpuikot. Puikko-ostoksille siis ennen kuin aloitan puseroa uudestaan...



LOPUKSI VIELÄ TERVEISET MUUMIMAAILMASTA!

Vietimme kuopukseni 2v-synttäreitä perjantaina Naantalin Muumimaailmassa ja sieltä tervehdyksenä tämä iloinen kuva jossa synttärisankari sovittaa Muumipapan hattua!! ;)

721201.jpg